tirsdag den 28. august 2012

Nyt på vej

Når jeg ser forårsblomster skyde, mens vi stadig er i august. Ja, så bliver jeg inspireret. 
Her er det Muscari armeniacum, den er da temmelig tidligt på den i år? 
Men det er jo nu det er fint -så stille- at forberede sig på næste sæson.

Og jeg er da forøvrigt netop kommet til at bestille en masse forskellige Iris ensata. Så jeg har lige hygget mig med at få forstørret min "sunken garden" med en god kvadratmeter. Bedst af være sådan lidt forberedt, ikke?
Du kan se mit lyse spagnum indblandet i jorden, jeg behøver ikke bruge så meget, ph-værdien er temmelig lav og langtidsholdbar. Spagnummen består stort set kun af den lyse mos du ser (Sphagnum capillifolium) og så de små fine tranebærblade.

Men mere om alle nyindkøb når det vel er dukket op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...